filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Partsgeek - Rude and useless
Partsgeek - Rude and useless
They refused to accept my Canadian issued Visa card to pay for an order to be shipped to a US address, which is in direct violation of their Visa merchant agreement, which does not allow them to refuse to accept foreign issued credit cards, even after I explained and...
Read more
1.0
I didn't like
  • No help
  • Visa merchant agreement violation
  • Shipping policy
#1014961
Reply to reviews
A young guy from partsgeek.com got frustrated on the phone, while i ordering a part, blowing and sying as if i was getting on his nerves. So i asked him, man? Are you upset with me. And he said im tired ive been working a lot of long hours. So i told him i understood....
Read more
1.0
#1008479
Reply to reviews
Purchased multiple parts from PartsGeek. Most of the parts are fine and usable. Several parts are not. I ordered grills for my 2003 BMW 325i. I ordered the wrong grills. These grills don't fit a sedan. My bad. Let me tell you why. There are many grills to choose from....
Read more
2.5
I didn't like
  • There is no print button on the website
  • Customer service representative was rude
  • Return shipping policy is not user friendly
#1006058
Reply to reviews

Partsgeek - Claim my order

Partsgeek
#1058899
I ordered a Air pump for bmw x5 2003 10 days ago and I don't have trucking number Or receive yet i want to knowwhat it's happening
Comment
Show

Partsgeek - Shipping

Partsgeek
#1043504
2.0
Details
No pkg 7 days since order.
Comment
Show
Customer service
Price Affordability
Staff

Partsgeek Shipping Service Review

Partsgeek
#1034498
1.5
Details
Ordered. 2 front struts only received one FedEx showed one part was never picked up at wearhouse or shipped .They say my claim is denied Move to the next Step No customer service ,they act like a third party seller Don't buy from them
Comment
Show
Billing Practices
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website

Partsgeek Shipping Service Review

Partsgeek
#1021377
You suck you told me you send me an email to return this part i have yet to recieve one you buisness sucks I have paid the amount auto zone or advanced auto would have charged me double shipingyou never sent me the return stuff in the first place parts geek sucks ***
Comment
Show
Parts Geek Coupon Code Keep your coupon cause im not ordering $1 from your company much less spending over $200 to save $5....how insulting. I wrote two negative reviews on thier website which was pointless because they dont even post them.....100 out 100 reviews on...
Read more
#1004936
Reply to reviews
You are absolutely right ... they are pure *** holes and dont deserve anyones bussiness. Thet all use a trick to bypass the consumer protectiin laws : Law 1- you can cancel ANY online order within 1 hr. Law 2: if the Item has not shipped yet it can be canceled. So how...
Read more
1.0
#999142
Reply to reviews
Ordered part 7473-08021180 a transmission pan for a VW Golf. Received W0133-1976169 a transmission pan for the same car which works but is $30.25 cheaper. Used the pan couldn't wait it works but Thirty dollars is Thirty dollars and they would not reimburse the...
Read more
1.9
I liked
  • Price and quality of pan
I didn't like
  • Being cheated
#998511
Reply to reviews
I ordered two of the same wheels. Due to a fulfillment error on their part, I received from them one correct wheel and one incorrect wheel. I called and asked them if i could send the wrong one back and when they receive it send me the correct one that i ordered. Was...
Read more
2.0
I liked
  • Good parts selection
I didn't like
  • Horrible customer service
  • Shipping charges
  • Shipping policy
#997810
Reply to reviews
I ordered shoes, drums, hardware kit for a rear brake job for my 2002 dodge Durango. ive bought from these guys before and never had an issue. all parts came fast as usual. I go to start the job and find out the shoes (even though there site said they fit) did not sit...
Read more
3.8
I didn't like
  • Return policy regarding shipping
#994940
Reply to reviews
Immediately after placing an order I realized I did not want it any longer due to bad reviews and found a better option elsewhere. I tried to leave a message, since it was after hours, but got stuck on an endless loop message saying that they were not available--no...
Read more
1.6
#993518
Reply to reviews
Ordered a small part for my truck. I received a front grill to a Toyota Corolla. The return process is a joke. They put YOU to work and require you to complete a form, take photos, send emails, invoice numbers (although they already have them based on phone number look...
Read more
Anonymous
NR

I do as a matter of fact. The one I just received from Parts Geek is broken in two places and looks used.I have a 2003 Corolla.

#990374
Reply to reviews